tiistai 18. toukokuuta 2010

Päästä ei löytynyt mitään.

Eilen oli tiputus päivä ja iltapäivällä sain pään ct-kuvauksen tulokset - mitään ei löytynyt.
Siitä harvinaisia päiviä pitkästä aikaa,että olen ollut hermostuneempi ja levottomampi,mutta olen turvautunut Jumalan sanaan ja rukoukseen.

Väsynytkin olen ollut vaan se johtuukin sitten noista lääkityksistä kuten varmaan nuomuutkin mielen alueen oireet.
Suurin helpotushan kuitenkin oli ettei päästä löytynyt tai niinkuin eräs tuttavani sanoi, että harvoin sitä on on onnellinen kun ei päästä löydy mitään. Vakavalla asialla ei saa kuitenkaan leikkiä.

"Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu"

5 kommenttia:

  1. Kiitos Jumalalle, ettei ct-kuvauksissa löytynyt mitään. Oma äitinikin on hiljattain ollut ct-kuvauksessa, eikä myöskään häneltä löytynyt mitään. Mikä helpotus sinulle ja myös äidilleni!

    VastaaPoista
  2. Niin harvoin sitä on onnellinen kuin ei löydy mitään:))
    Pakko laskea leikkiä välillä, että jaksaa.

    VastaaPoista
  3. Hei!
    Käyn lysyesti moikkaamassa tässä.
    Lopetan oman blogini viimeistään iltasella tänään ennen shabatin alkua.
    Kiitos sulle blogiystävyydestäsi!
    Ehkäpä tapaamme vielä blogien merkeissä, mutta nyt olen jättämässä bloggailun.

    Hyvää kesää!

    VastaaPoista
  4. Hyvää ja siuanttua kesää. Toivottavasti tapaamme näissä merkeissä vielä joskus.
    Oli ilotutustua sinuun.

    VastaaPoista

PÄIVÄN VÄKERRYKSET