maanantai 29. maaliskuuta 2010

Muutto ohi ja hoitokerta ohi.

Taas on hoito saatu, tuppelokin on vielä kämmen selässä. Muita tuloksia en ole vielä katsonutkaan kuin tuumori arvot,jotka oli nousseet. Vähän kauhistutti taas. Hoitaja kyllä lohdutteli, mutta heitti myös ajatuksen, että lääkäri haluaa nyt seurata arvoja seuraavaan kontrolliin ja tehdä sitten päätöksen 2 tunnin tipan takaisin ottamisesta.
Ajatus ei miellytä kun muistaa sen kivun tiputuksen aikana ja sen jälkeen. Hoitaja kyllä mainitsi taas , että arvot saattavat vaihdella päivittäin,mutta itseäni hiukka epäilyttää.

Pelkäänkö kuolemaa....kyllä, täytyy myöntää. Kaikki tuntematon pelottaa. Joskus oikeastaan toivonkin, että pääsisin näistä kärsimyksistä ja sitten taas tulee tunne, että ei halu elää onkin vahvempi.

Jos voisin olla varma taivaaseen pääsystä niin en pelkäisikään. Epäilijkö olen niin en pidä itseäni taivas kelpoisena.

Jeesus armahda ja anna voimia,viisautta, anna kirkkautesi valon koskettaa ja ohjaa minut oikealle tielle.



5 kommenttia:

  1. Jeesus sanoo:"Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä pois."

    Rukoilen, että Jeesus antaisi sinulle rohkeutta kaikkeen ja poistaisi pelon.
    Rukoilen myös parantumistasi.
    Rukoilen vielä, että jaksaisit vaikka mennä Pääsiäisen aikana ehtoolliselle johonkin kirkkoon!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kaisa tuestasi ja rukouksestasi.Olen kiitollinen siitä sinulle. Jumala sinua siunatkoon.

    VastaaPoista
  3. Marja-Liisa,
    olen iloinen, kun löysin kirjoituksesi tänään! Olet ollut usein mielessäni.
    Hienoa, että muutto ja tämänkertainen hoito on ohi.
    Halaukset Rosinalta.
    Hyvää Pääsiäistä.

    VastaaPoista
  4. Jeesus sanoo, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos ja myös Usko herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut! Nämä raamatun sanat ovat sinulle tänäänkin:)Jaksuja ja onnea ja siunausta uudelle kodille <3

    VastaaPoista
  5. Siun blogia lukiessa tulee tunteet pintaan.
    Toivon erittäin paljon jaksamisia, ja voimia!

    VastaaPoista

PÄIVÄN VÄKERRYKSET