keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Nyt se on loppu!

Tein päätöksen ja toteutin sen. Olen ollut tupakin vanki kauan, mutta pyytäessäni Herralta lohduttavaa sanaa tähän itkuiseen ja epätietoiseen olooni (luin psalmia 32) sain voimaa heittää tupakit pois. Suullani tunnustin, että koen sen syntinä ja Hän antoi minulle voimia käydä kastelemassa koko melkein täyden ison askin vedellä ja nyt se on roskissa.

Herra on ihmeellinen. Hän antoi henkensä kautta myös lupauksen auttaa minua päätöksessäni.
En halua hurskastella teollani, vaan jakaa tämä iloinen asia kanssanne.

5 kommenttia:

  1. Voimia ja siunausta sinulle Isältämme suuressa päätöksessäsi!

    VastaaPoista
  2. Minulta jäi tupakanpoltto myös kuin seinään.
    Seinä on jo 22 vuotta paksu :)
    Sitä ennen ehdin röyhytellä 25 vuotta :(

    VastaaPoista
  3. Mulla meni hermot heti miltei.Jos tätä syöpävän kanssa hermoilua ei olisi saattaiaisin onnistuakin.
    Mutta hermot on nyt niin pinnalla, että ei onnistu. Anteeksi Jeesus.

    VastaaPoista
  4. Marja-Liisa, kiva kun kävit sivullani ja laitoit postauksen mulle - se oli mukava ylläri!

    Ja nyt: Kiitos Jumalalle, että pääsit Hänen avullaan eroon tupakasta! Todella iloinen asia!

    Siunausta päivääsi!

    VastaaPoista
  5. Älä luovuta! Kyllä onnistut! Tänään jo! Se on paranemisesi takia hyvin tärkeää. Voimia ja tsemppiä! <3
    Hei, lähijoukko, tukekaa Marja-Liisaa, kiitos!

    VastaaPoista

PÄIVÄN VÄKERRYKSET