maanantai 16. elokuuta 2010

Herran sanaa Pyhässä Hengessä.

Sytot on tänään saatu ja tähän astisista kerroista tuntui helpommalta. Paitsi jälkeenpäin olen oolut väsähtänyt, viluinen, ja pääkipuinen.
Huomenna onkin taas parempi päivä kun viime yö oli vähän retuinen heräilin jatkuvasti.

Jumalalla on oma aikataulunsa. Sunnuntaina aamusta oli tullut puhelimeeni viesti ihmiseltä,joka tietää kyllä sairauteni,muttei juuri silloin tiennyt mitä tietoja olin saanut tai että olin käynyt läääkärissä.
Viesti meni näin:
Huomenta rakas ystäväni Herrassa! Olin rukouksessa ja Herra puhui sinulle seuraavaa:"Minä annan sinulle voimaa ja sinä paranet syövästä täysin. Luota siihen  Minä autan sinua kaikessa. Minä näen tuskasi ja.Sinä saat kokea yliluonnollista voimaa, siunausta päivääsi." 

Ihana saada yllättäen tällaisia viestejä tuskan keskellä.
Kiitos ja Ylistys Herralle, meidän Kaikki Valtiaalle Isälle, joka puhuu Pyhän Henkensä kautta.

2 kommenttia:

PÄIVÄN VÄKERRYKSET