torstai 29. huhtikuuta 2010

Olen huomannut, että sen jälkeen kun Leenan@ tila pahentui niin blogi alkoi nukkumaan kuin odottaen.
Itse olen sairastanut kohta vuoden ja lähtö pisteessä olemme nyt. Tosin toivon, että uusi sytostaatti lääkitys alkaa  tehoamaan aikanaan.Vaikka tuumori arvot olivat hieman kohonneet entisestään, niin luulen ja toivon asioiden menevän nyt uuden lääkityksen myötä parempaan päin.
1. tiputuksen jälkeen olo on ollut parempi, ei ole ollut niin kipeä. (8.5 tuleekin täyteen vuosi sairauteni toteamisesta.) Mutta Herra on ollut hyvä ja siunannut minua iloöljyllä, rauhallisuudella, vaikka tunteita tulee ja tunteita menee luotan yksin Kristus kalliooni.

Psalmit 41

1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Autuas se, joka vaivaista holhoo! Hänet Herra pelastaa pahana päivänä.
2  Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolla
3 Herra tukee häntä tautivuoteessa; hänen sairasvuoteensa sinä peräti muutat.
4 Minä sanoin: "Herra, ole minulle armollinen, paranna minun sieluni, sillä minä olen tehnyt syntiä sinua vastaan".
5 Minun viholliseni puhuvat minusta pahaa: "Milloinka hän kuolee ja hänen nimensä katoaa?"
6 Ja jos joku tulee minua katsomaan, puhuu hän petosta; hänen sydämensä kerää häijyyttä itseensä, hän menee ulos kadulle ja purkaa sitä.
7 Kaikki minun vihamieheni minusta keskenään kuiskuttelevat ja hankitsevat minulle pahaa:
8 "Jokin parantumaton paha on häneen tarttunut, ja siitä, missä hän makaa, hän ei enää nouse".
9 Ystävänikin, johon minä luotin, joka minun leipääni söi, nostaa kantapäänsä minua vastaan.
10 utta sinä, Herra, armahda minua ja auta minut ylös, pystyyn, niin minä sen heille maksan.
11 Siitä minä tiedän sinun mielistyneen minuun, ettei minun viholliseni saa minusta riemuita.
12 Minun nuhteettomuuteni tähden sinä minua tuet ja annat minun seisoa kasvojesi edessä ainiaan.
13 Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen

2 kommenttia:

  1. On hyvä aina ja kaikessa turvata Pelastajaamme ja Messiaaseemme. Hienoa että teet niin!
    Tsemppiä ja jaksamista, ja muistan sua Marja-Liisa edelleen rukouksin. <3

    Hieno Daavidin Psalmi, kärsivän Psalmi jossa tulee kuitenkin esiin Herran, Israelin Jumalan, turva ja apu.

    VastaaPoista
  2. Psalmien Daavid oli ihminen siinä missä mekin.JA HÄN LUOTTI TÄYSIN HERRAN APUUN.
    Ottakaamme siis esimerkkiä.
    Minä olen ainakin tullut siunatuksi Jumalan eteen menemällä, vuodattamalla Hänelle Korkeimmalle asiani + tietenkin esirukoukset kantavat.
    Meillä on suuri Jumala, jota me emme saata käsittä. Vaaksan mitalla Hän mittasi maan ääret, siis todellakin peukalon ja pikurillin välisellä mitalla (kuinka pieniä me olemmekaan). Kunnioitettu olet Sinä Korkein, kaikki maa ylistäköön sinun mahtavuuttasi.
    Sanani loppuvat kesken, niin suuri olet Sinä meidän Jumalamme. Ylistys ja kunnia Jumalalle,pojalle Jeesukselle Kristukselle ja Pyhälle Hengelle.Halleluja,halleluja.

    VastaaPoista

PÄIVÄN VÄKERRYKSET