torstai 24. syyskuuta 2009

Minä huudan Sinua Herra.


Aamu on taas tänään vaikeampi kuin esim. eilen, jolloin olin tosi energinen. Liekö liikaa asioita mielen päällä - mene ja tiedä.

Jotenkin pitäisi saada mieli kuriin ja rauhoittumaan. Tiedän kyllä, että se tästä taas kunhan päästään alkuun. Mieli olisi taas altis vaikka mihinkä, mutta ruumis pistää hanttiin.

Sen tiedän, että syövästä tämä ei nyt johdu vaan se on tuo mieli joka tekee tepposiansa.


Onneksi meillä on taivaallinen Isä, joka kyllä tietää meidän mielemme ja tunteemme, mutta onhan Jeesuskin sanonut, että me emme saa koska emme ano.


Siis Rakas Jeesus minä tuon tässä Sinulle kiitoksen kanssa tiettäväksi, anna minulle yli ymmärryksen menevä rauha sydämeeni ja suojaa minua tänään edestä ja takaa. Ilman Sinun Taivaallisen Isäsi huolen pitoa en jaksa yksin kulkea tätä välillä niin kivikkoista tietä. Kiitos siitä, että autat ja kuljet kanssani, niinkuin olet kulkenut tähänkin asti. Tästä kuuluu kaikki ylistys ja kunnia Sinulle, koska omassa voimassamme me emme voi mitään. Aamen




2 kommenttia:

  1. Siunatkoon sinua kaikkivaltias Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki!

    VastaaPoista
  2. Siunausta myös sinulle Palaga ja koko perheväellesi.
    Iänkaikkisen Jumalan käsivarret kannattakoon teitä.

    VastaaPoista

PÄIVÄN VÄKERRYKSET