maanantai 15. helmikuuta 2010

En edes tiedä.

Nyt en edes oikein tiedä mitä kirjoittaisin. Olen tyhjä astia, vähän säröilläkin. Mutta luotan siihen, että kaikki on korkeimmassa kädessä vaikka en aina oikein ymmärräkään kaikkea.
25.2. kuulen taas tuloksia tautini kulusta....pelottaa, jännittää.
Herra minua varjelkoon - tahdon elää....
Herra herätä minussa hengen tuli, joka herättää minussa halun Sinun sanasi tutkimiseen,anna viisautta ja ymmärrystä, anna minun kuulla äänesi, neuvosi. Tätä minä pyydän Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

5 kommenttia:

  1. Ja sitten seuraavalla viikolla olen jännitysvuorossa minä. Levoton on mieli kuvien ja tulosten alla.

    Rauhan minä annan teille, minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille niinkuin maailma antaa, älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä levoton...

    VastaaPoista
  2. Olen hengessä mukana! Sittenpä kuullaan itse kunkin tulokset.
    Siunausta päiviisi!

    VastaaPoista
  3. Rakas ystäväni, kun luin tuon kirjoituksesi ja kävin rukoukseen puolestasi antoi Herra sinulle tämän Sanan. Ilm.3:10-12 ehkäpä itse ymmärrät parhaiten sen sanoman juuri tähän hetkeen. Siunaten sinua Maarit

    VastaaPoista
  4. Kiitos Maarit! Tämä lohdutti,Herra on kuullut minua! Halleluja!

    10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
    11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
    12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

    VastaaPoista
  5. Ensi viikkoon on vielä aikaa, jaksa vielä odotella. Minä käyn sinun tulospäivänäsi itse kuvissa ja odotan sitten tuloksia seuraavana viikonloppuna. Pitäisi keksiä jotakin mukavaa tekemistä silloin. Toviottavasti sinäkin niin ajatukset pysyvät rauhassa.

    VastaaPoista

PÄIVÄN VÄKERRYKSET