lauantai 3. lokakuuta 2009

Vaivalloista kirjoitusta.


Oikeassa olit Leen@. Olen ollut väsynyt ja nukuinkin tiputus päivän. En ole jaksanut kirjoittaa ja nytkin se on vähän vaikeaa tuon pistelevän käsi kivun takia. Kylmän arkuus ei helpota asiaa yhtään. Saa nähdä miten talvella kun nyt jo tuntuu, että naama jäätyy kun pistää edes vähän nenää ikkunan rakoon..

Olo ei ole hyvä.

Nuoriso lähti muutto hommiin ja olen nyt päivä sydämmen yksin. Toivotaan, että joku tulisi käymään.

Masentaa ja hermostuttaa vaikka veriarvot olivat menneet lääkärin mukaan hyvään suuntaan.

Lääkitystä ei muutettu, koska tämä lääke tuntuu teholtaan hyvältä.


Lääkkeet otin äsken ja huomasin, että pitää laittaa vettä pulloon valmiiksi ,jotta siitä tulisi huoneen lämpöistä - jääkaappi kylmää en pysty juomaan. Kaikki muille normaali on nyt minulle taas epänormaalia.

Voimia ja jaksamista tämä kyllä vaatii todella paljon ja henkisiä voimavaroja.




5 kommenttia:

  1. Kyllä tuo kysyy paljon henkisiä ja fyysisiä voimavaroja <3 Kun jaksat yritä tehdä kaikkea mistä saisit hyvää mieltä ja hemmottele itseäsi <3 Pahojen päivien jälkeen valo taas voittaa, koita jaksaa <3 Rukouksin sinua muistaen :mammeli

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mammeli. Kaikista parasta terapiaa minulle on kun minulla on ihmisiä ympärillä, silloin ajattelee muutakinkuin omaa oloaan.
    Ja kun sitä olkapäätäkään ei ole. Jokaon toisaalta hyvä toisaalta harmillista.

    VastaaPoista
  3. Sinua rukouksessa muistaen; siunaavin ajatuksin!

    VastaaPoista
  4. Minäkin muistan sinua ja läheisiäsi rukouksessa.
    Pyydän Jumalalta myös enkeleitä turvaksenne ja tueksenne.

    VastaaPoista
  5. Ihanaa kun jaksatte kantaa minua rukouksissa ja ajatuksissanne. Kiitos ihka jokaiselle siitä.Ruusuja lähettäisin jos voisin.

    VastaaPoista

PÄIVÄN VÄKERRYKSET